ahli majlis tertinggi

Friday 5 August 2011

puase..puase..

assalammualaikum..

sume owang cte sal puase..
so aku pun nak cite gak..boleyh kan..hehehe
mcm2 xcye kan pejam celik pajam celik dh bulan puase...
cpatnyew mse berlalu..
first day puase..aku dh x puase..hahahaha..
tula syang glew..mse tu plak nk dtang bulannyew..
tapi nk wat cmne kan..bnde mg la tu dyer nk kuar..
xkan nk hlang plak..
papepun aku bjaye puase pade hari ke-5 puase..
yeye..aku puase..hahahaha..
but smpai ary ni aku xpi terawih agy..
pe nk jd ngn aku tah..
mlas sgt..haish dlu aku rjin jew...
kdg2 aku tnye kat dri aku..ble la aku nk jd baik...
thun dpan dpat tah nk puasa dlam bulan ramadhan agy...
papepun kurangkan dose n tingkatkan la pahala dlam bulan yang mulia ni..

aku teringin nak buke pose kat rumah..
hurmm..pe kan dye kn,,umah den jauh la..
kalu x tiap2 mnggu aku blik umah..
kalu kat umah buke mkan sedap..emk msak..abh bli agy kat bazaar..
pastu meriah je bli buke dgn kerenah adik2 sye yg sgt nakal..
rindu sgt kat adik aku 2 org tu..walaupown aku asyik gduh ngn kowg je..
bila kowg xde kat umah..siyes bosan glew rumah tu..sunyi..kosong je...

syang dorang ni sgt2 la..<3 lot of love

nak ucap selamat berpuasa kat semua umat islam yg berpuasa..lantas menunaikan kewajipan sebagai seorang muslim..semoge puasa kita ini diterima allah..bnyakkan ibadat dan sedekah ye..
smoge hdup kita dibekati Allah..=)


.sweet sakayi.meet me here.sweet sakayi.meet me here.

No comments: