ahli majlis tertinggi

Monday, 19 September 2011

aKu dAh aDe yAng PunYa

dah lame x berkunjung kat sini..malaz nk tulis...xde mood+xtau nk tlis ape lagi..huhuhu..berkenaan dengan tajuk di atas..korang tau2 la ape mksud dyer kan..aku pun xde la suke sgt..tp hepi la gak..sbb skrang aku dh double..hak3..aku xnak suke sgt..tgk2 ti tup3 dyer tnggl aku..so xmaw la kan nanati frust menonggeng..belajar dari pengalaman..tapi aku xleyh nak slahkan dyer la kalu ti dyer tnggal kan aku..coz Allah dah beri perasan sayang dan suka kat dyer tok aku..tiba2 Allah dah tarik perasaan tu..aku nk wat camna...aku xberharap sangat..pape jadi aku redha..hope sgt la bhagia..tgk aku..baru lagi dh pkir bukan2 kn..bkan pkir bukan2..juz pkir jauh kedepan..sdiakan hati ni tok ape pun keadaan..tol x?to letter N..aku syg ko sgt2..xtau la ko kan...
k la...xtau nk ckp pe dh...

.sweet sakayi.meet me here.sweet sakayi.meet me here.

No comments: