ahli majlis tertinggi

Friday 22 July 2011

doseku terhadapmu menghantui diriku...

xtau nak crite cmner...huhuhu...aku dulu pnah ade pkwe..mse tu aku bru lpas abis spm..aku xknal pun dyer nie..spupu aku bg no aku kat dyer..dyer kte dak tu ngah cri awek..coz dyer bru lpas ptus ngn awek dyer..aku msg2 ngn dyer..xlme lpas tu..aku pun couple ngn dyer..bhagia sgt ade dyer..coz dyer syg kat aku cgt2..untung sgt wktu tu ade dyer..dyer dah buat aku bhagia biarpun seketika..walaupun aku xknal dyer..xpnah tgk muke dyer..tp....


then aku wat kputusan tok jumpe dyer..tmbhan lak rindu membuak-buak..huhuhu..lgpun keesokkan harinyew aku kan mendaftarkan diri di jmti tmpat aku blaja ni..dlam mse yg sma ary tu jugak aku jumpe cousin aku yang aku pling syang skaly..aku pun jumpe la ngn dyer..huhuhurm dyer ade msalah dgn gigi..nmpak sgt aku ni memilih sgt wktu tu..hurm..then aku bnyak luangkan mse dgn cousin aku dri dyer..sbbnyew aku syg cousin aku tu lbih dri dyer..tula aku dah wat kputusan yg slah sbb ajak cousin aku jmpe ngn mamat tu skaly..menyesal sgt2..esoknyew aku dftarkan dri kat jmti..aku busy sgt dftar itu ini..then dyer kol aku ngis2 kte aku xingt dyer la..ape la..slah aku gak..aku tension sgt...then aku soh cousin aku menyamar jd pkwe aku..bgtau kat dyer yg aku dtg jmti ni sbb dyer..nk dkat ngn dyer..kjamnyew aku wktu tu..bdosenyew aku wat dyer cmtu..tbe2 kol 12 tgh mlam naik reminder `bufday pkwe aku'..ya Allah aku wat dyer cmtu wktu bufday dyer..tup tap tup tap..bpe bulan lpas tu aku tau dyer couple ngn cousin aku pompuan yg knalkan aku ngn dyer dlu..terkoyak glew aty aku aktu tu..xtau knape..pdahal aku yg tnggalkan dyer dlu..aku btol2 xdpat time wktu tu..aku mnagis cm owg gila..first time aku ngis glew2 sbb laki smpai cmtu..aku nyesal glew la coz tnggal dyer..smpai skunk aku xleyh nak maafkan diri aku psal tu..bla aku dengar lagu kejoraku bersatu-search..msty ingt kat dyer..coz dyer bg lagu tu kat aku..cte ni dah lame dh jadi..skarang tingat blik..coz cousin aku soh aku add dyer kat fb td,..tingat blik kat dyer..awk sye nak bgtau yg dlam aty sye ni masih ade lagi cnta untuk awk..sye nyesal sgt tnggalkan awk..tp xpela..brang yang lepas jgn dikenang kn??truskan hidup..


hope sgt awk dh maafkan sye..andai masa dpat diputar..sye xakan wat kat awk cmtu..awk maafkan sya ye..i'm btol2 mntak maaf..aku masih dibayangi dose yang dulu...


.sweet sakayi.meet me here.sweet sakayi.meet me here.

No comments: