ahli majlis tertinggi

Sunday, 31 July 2011

Hari 03 - Gambar anda dan rakan-rakan anda

tengok kan tjuk cbaran hari ni...
huhuhu..gmbar kwan2 aku..
aku syg dowg sgt2..ktat2..erat2...
amat bererti dlam hidup aku...
owg yg penting slepas family aku..dorang la..huhuhu...
k nak tunjuk gmbar aku dulu..boleyh kan..ngeh2...


HEROIN DALAM HATIKU


Bush


Azlina


ekyn


tina

HERO DALAM HIDUP AKU


zhaf


kechik


ewan


fizul


pajel


shafiq

they are very super something

love them damn much...
aku xtau cmne hdup aku kat jmti..
kalu xde korg..msty kosong je..
aku akan gila hdup tnpa korg..
tp insya-Allah korg boleyh hdup tnpa aku..
that true kn?? (dlam aty sdeyh)
aku syg korg sgt2..korg sgt bermakna dlam idup aku..
korang dh bg aku stu knangan yg indah dlam hdup ni..
dan xakan bgitu mudah tok aku pdamkan..
aku hargai sgt persahabatan kite..
korang dah sinari hari2 aku kat jmti ni..
tanpa korang aku xtau jadi pe kat aku..
dengan spe aku nak bergurau?dng spe aku nk mnje2?
dgn spe aku nk gduh?dgn spe aku nk touching?
dgn spe nk kongsi mkanan?dgn spe aku nk stdy?
korang la tmpat aku untuk bersandar..kala aku tidak mampu tok berdiri..
korang yang akan tolong aku bgun kalau aku jtuh..
hope persahabatan kite kekal smpai bile2..


moge kita beroleh kebahagian dan keberkatan hidup di dunia dan akhirat..
dikesempatan ni nak ucap selamat menyambut bulan ramdhan yang penuh barakah dan  mulia ini...=)


.sweet sakayi.meet me here.sweet sakayi.meet me here.

No comments: