ahli majlis tertinggi

Thursday 7 July 2011

pulang ke jmti..0h no!!


tengok gmbar ats tu..tula jmti..tmpat aku blaja..hurmm..mlasnyer nak blik sne..pejam celik..pejam celik dah nak abis dah cuti semester aku..esok aku akan daftarkan diri di japan-malaysia technical institute..bukit minyak..penang..so mulai esok aku dah msuk smester 4 untuk sesi 2/2011..dah sem 4 rupenyew..sem 4 blajar bhase jepun..suke..suke...xsbar nak belajar bhasa jepun..ti aku dah blajar bhase jepun..aku cite kat kowang ek..huhuhu..esok jugak aku akan dpat result untuk final exam sem 3 ari tu..mcm mne la agknye kan??mntak2 xde subjek yg xlulus..xmaw repeat..kang aku gak yang susah..ya Allah permudahkanlah urusan aku esok..smoge aku dpat kputusan yg baik..esok aku akan dduk blik yg baru..roomate ttap sme..sye syg roomate sye..kowg nk tgk x spe roomate aku...jeng3 mempersembahkan...


tula roomate kesyangan sye..comel x??huhu..dyer jd roomate aku dri sem 2..n akan smpai la sem 5..kteorang bnyak knangan bersame..bnyak benda kongsi bersame..n xakan lupe smpai bila2..aku dpat bilik kat tingkat 4..dlu dok tngkat 1..lpas ni dah nak kne pnjat tngga..aduh mlaznyew..huhu..berbalik kpade tjuk td..aku akan bertolak malam ini..pada pkul 12.20 pagi menaiki kerete api dari tg.mlim smpai la ke butterworth..tapi sblom tu ayah aku nak bwak kmi sekeluarga makan kat luar bersama..huhu..dpat gak makan kat kedai..hehehehe..ayu syang abah sgt2..muah100x...huhuhu..malam ni aku akan tinggalkan rumah aku..oh tidak!!xmaw..nak dduk rumah..nak tgk tv..main ngn adik..0n9 slalu..huhuhu..k la nak ke xnak ttap kna blik sana gak..no choice..hope sem 4 ni aku akan belajar lebih bersungguh-sungguh..kurangkan untuk kluar enjoy bersma kwan2..huhuhu..xsbar nak jmpe all my fwenz..,rindu kowang wei...kikin,bush,tina,azlina.zhaf,kechik,iwan.fizul,shafiq and pajel...<3<3<3 kowg cgt2..

tiket kereta api aku...


ditulis oleh miss sakayi dengAn jayanya

No comments: